viernes, 26 de julio de 2013

GALICIA HOXE CHORAMOS POR TI


Galicia da miña morriña

Terra onde eu nacín
O meu corazón desolado
Santiago
Hoxe choramos por ti
Trituradas as nosas vidas
Despoxadas de sentir
A procura entre estragos


Galicia
Horror do efémero existir


Galicia de mi nostalgia
Tierra donde yo nací
Mi corazón desolado
Santiago
Hoy lloramos por ti
Trituradas nuestras vidas
Despojadas del sentir
La búsqueda entre destrozos
Galicia
Horror del efímero existir

Galicia da minha saudade
Terra onde eu nasci
O meu coraçao desolado
Santiago
Hoje choramos por ti
Trituradas as nossas vidas
Despojadas do sentir
Procurando entre destroços
Galicia
Horror do efêmero existir

Galicia of my homesickness
Land where I was born
My desolate heart
Santiago
Today for you we mourn
Our lives mashed
Stripped of feelings
The search from damage
Galicia
The ephemeral horror of exist



María Evangelina Cobo Zaballa
Castro-Urdiales   (Cantabria)